par fmolina | Sep 11, 2023
There is a growing interest in the empirical examination of administrative justice systems and values. This article proposes that this scholarship can benefit from public value theory that demonstrates the engagement of public sector leaders in deliberation and...
par fmolina | Juil 8, 2023
Comment pouvons-nous mettre en œuvre une pédagogie participative et engagée dans notre contexte ? Pour tenter d’apporter une réponse à cette question, nous présenterons le programme Walls to Bridges (W2B), dont le nom a été récemment traduit par « Communauté de...
par fmolina | Juil 8, 2023
Emotions and relationality can serve important pedagogical purposes. Paying close attention to the ways in which emotions are implicated in our pedagogical practice can aid in the development of connections with and between students, which contributes to fostering a...
par fmolina | Mar 6, 2023
La société de provocation, Essai sur l’obscénité des riches Pendant que l’on contraint les migrants à errer dans des camps ou àsombrer dans la mer, des traders de bitcoin et des pirates libertariensperfectionnent l’art de la fuite et se réfugient sur leurs...